Deodorant spray Boho Chic – Avon

Acest parfum face parte din acelaşi set ca şi Glow Chic, din câte am văzut, în ultimele cataloage nu mai e nici unul dintre aceste două arome 😦

Boho Chic (ambalaj verde) mi se pare un parfum mai romantic, perfect pentru fetele îndrăgostite. Este o combinaţie între 3 arome: flori de păr, bujor şi brebenel.

Ca şi în cazul celuilalt parfum, pe unele site-uri scrie că se foloseşte împreună cu apa de toaletă aferentă, evident că nici până acum nu m-am prins care e 🙂

Preţul: mic mic mic, doar 9 lei.

2 Comments (+add yours?)

  1. avondeea
    Jun 29, 2011 @ 01:42:35

    si eu folosesc deodorantele de la Avon pt k vorba ta pret mic mic mic;))

    visit my blog: http://www.avondeea.wordpress.com (poti vizualiza C12 2011 on-line)

    Reply

    • Alexandra
      Jun 29, 2011 @ 19:31:46

      Mi-au placut dintotdeauna deodorantele lor, chiar persisita mirosul destul de multisor 🙂
      Multumesc pentru Campania online, am sa mai bag cate un ochi pe acolo sa vad ce mai e nou. Sunt foarte diferite brosurile de la noi fata de cele din America 🙂

      Reply

Leave a comment